Elevar i klasserommet
Aktivitet
Kor mange elevar er det plass til i klasserommet?
Starthjelp
Du må sjølv ta eigne val ved å bestemme avgrensingar og gjere antakingar. I nokre oppgåver må du også finne den informasjonen du treng for å kunne løyse oppgåva.
Lærarrettleiing
Kvifor arbeide med denne oppgåva?
På Matematikksenteret.no kan du lese kva modellering er og kvifor elevane bør arbeide med modellering.
Mogleg tilnærming
I arbeid med modelleringsoppgåver er det viktig å halde oppe ein balanse mellom rettleiing frå lærer og sjølvstendig arbeid for elevane.
Læraren må la elevane sjølv bestemme avgrensingar, gjere antakingar og finne den informasjonen dei treng for å kunne løyse oppgåva. Samtidig må læraren kunne gi hint eller stille spørsmål slik at elevane kjem vidare i modelleringsprosessen. På Matematikksenteret.no kan du lese meir om undervisning i modellering.
Mogleg støtte
La elevane få tid til å tenkje sjølv før du kjem med hint.
- Kor stor plass treng éin elev?
- Skal kvar elev ha eigen pult?
- Kor stort er klasserommet?
- Kan elevar stablast oppå kvarandre?
Mogleg utviding
Eldre elevar kan ta utgangspunkt i eit større bygg i nærområdet som ein fotballarena, idrettshall etc. Då kan oppgåva handle om kor mange ballar (eller noko anna) som kan få plass.
Ressursen er utviklet av Matematikksenteret